Zeskanuj i pobierz!

FAQ Użytkownik

1. Jak to działa?
Foodsi to aplikacja, dzięki której ratujesz dobre jedzenie i produkty, które mogłyby się zmarnować. Znajdziesz tu niespodzianki złożone z nadwyżek m.in. z restauracji, kawiarni, piekarni, sklepów, a nawet kwiaciarni.
Aby dołączyć do ratowania, pobierz aplikację z Google Play Google Play lub App Store App Store , załóż konto, opłać paczkę i odbierz ją w określonym czasie. Prosto, smacznie i w duchu zero waste. 🍋

2. Kiedy i jak płacę za paczkę? Jakie są metody płatności?
Płatność odbywa się w aplikacji podczas składania zamówienia – obsługujemy karty płatnicze, BLIK, szybkie przelewy oraz Apple/Google Pay. 💳

3. Co oznaczają kwoty w ofercie (np. przekreślona cena)?
Przekreślona cena to orientacyjna wartość produktów, które znajdziesz w paczce. Obok widzisz cenę, za którą możesz je uratować – zwykle dużo niższą. 💸

4. Jak usunąć zapisaną kartę płatniczą?
Aby usunąć kartę, przejdź do wyboru metody płatności podczas składania zamówienia. Przy zapisanej karcie przesuń palcem w lewo – pojawi się ikonka kosza. Kliknij ją i gotowe. 💛

5. Jak usunąć konto?
Wejdź w "Twój profil" → "Edytuj" → "Usuń konto" lub napisz do nas na info@foodsi.pl z adresu, który jest przypisany do konta.

6. Co zrobić, jeśli aplikacja nie działa prawidłowo?
Zdarza się, że w aplikacji coś pójdzie nie tak. 🍋 Najpierw upewnij się, że masz jej aktualną wersję.
Najczęstsze problemy i rozwiązania:

  • Nie widzisz paczki po opłaceniu? Odśwież zakładkę „Zamówienia”. Jeśli dalej jej nie ma, płatność prawdopodobnie nie przeszła.
  • Aplikacja nie otwiera się? Odinstaluj i zainstaluj ją ponownie.
  • Nie możesz się zalogować? Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło” lub zaloguj się przez to samo konto (Facebook / Apple), z którego korzystałeś wcześniej.

7. W jakim terminie otrzymam odpowiedź na przesłane zapytanie/zgłoszenie?
Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. Możesz jednak spać spokojnie! Na zdecydowaną większość z nich odpowiadamy znacznie szybciej. Zazwyczaj są to 2-3 dni robocze. 📧

1. Jak odebrać zamówienie?
Przyjdź do lokalu w godzinach odbioru podanych w aplikacji (możesz je sprawdzić w zakładce zamówień, po kliknięciu w daną paczkę). Na miejscu pokaż zamówienie obsłudze i przesuń pasek odbioru. Easy peasy lemon squeezy! 🍋

2. Czy ktoś inny może odebrać moją paczkę?
Tak – wystarczy, że pokaże zamówienie w Twojej aplikacji i przesunie pasek odbioru.

3. Czy mogę anulować paczkę?
Tak – napisz do nas jak najszybciej (min. 1h przed końcem odbioru) przez formularz w apce, na messengerze lub mailowo (info@foodsi.pl) i podaj ID zamówienia. Im szybciej, tym większa szansa, że paczka znajdzie nowego właściciela! 🍋

4. Dlaczego nie mogę odebrać paczki w inny dzień?
Paczkę tworzą produkty, które następnego dnia mogłyby nie być już świeże – dlatego ratowanie działa tu i teraz! 🕐

5. Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?
Jeśli z różnych powodów nie udało Ci się odebrać paczki w wyznaczonym oknie czasowym – taka paczka niestety przepada, zgodnie z regulaminem. Nie ma możliwości zwrotu lub ponownego przygotowania.

6. Nie podoba mi się zawartość paczki – czy mogę ją zwrócić?
Nie – zwrot paczki odebranej osobiście nie jest niestety możliwy. Wynika to głównie ze względu na to, że bazujemy na nadwyżkach, które mogłyby się zmarnować.

7. Co zrobić, jeśli mam zastrzeżenia do paczki?
Najpierw możesz porozmawiać bezpośrednio z lokalem – każdemu zdarza się pomyłka, warto dać szansę na poprawę! 🍋
Możesz też napisać do nas przez formularz w apce, messenger lub mail (info@foodsi.pl). Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać, co się stało, dołączyć zdjęcia oraz ID paczki.

1. Jak działa dostawa paczki w Foodsi?
Paczki wysyłkowe dostarcza kurier lub trafiają do wybranego punktu odbioru. Przewidywany czas dostawy zobaczysz w szczegółach zamówienia – może lekko się różnić w zależności od przewoźnika. 🚚

2. Co jeśli wpiszę błędne dane dostawy?
Napisz do nas jak najszybciej. Jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana lub wysłana – postaramy się poprawić dane. 💬

3. Czy mogę połączyć kilka paczek w jeden koszt dostawy?
Na ten moment niestety nie, ale pracujemy nad tym! 💛

4. Czy mogę anulować paczkę z dostawą?
Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, anulacja zwykle jest możliwa. Skontaktuj się z nami jak najszybciej – pomożemy. 💬

5. Co zrobić, jeśli paczka nie dotarła lub jest niezgodna z opisem?
Zgłoś to nam od razu przez formularz w apce, messenger lub mail (info@foodsi.pl). Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać, co się stało, dołączyć zdjęcia oraz ID paczki.

6. Nie podoba mi się zawartość paczki – czy mogę ją zwrócić?
W przypadku paczek wysyłkowych (jeśli produkty mają odpowiedni termin przydatności) możesz skorzystać z prawa do zwrotu. Napisz do nas – przeprowadzimy Cię przez ten proces. 💬

1. Jak wygląda proces dostawy paczki cateringowej i kiedy ją otrzymam?
Catering dostarczają firmy specjalizujące się w dostawach diet – w samochodach-chłodniach, które dbają o świeżość. Dostawy odbywają się zazwyczaj w nocy lub nad ranem, zwykle między 00:00 a 8:00. ☀️

2. Jak mogę wprowadzić zmiany w adresie lub terminie dostawy?
Napisz do nas jak najszybciej – jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana, spróbujemy to zmienić. 💬

3. Jak poprawnie wpisać adres dostawy (miasto/wieś)?
Wpisz dokładnie swoje miejsce zamieszkania. Nasza aplikacja bazuje na gotowej siatce dostaw. Jeśli mieszkasz w bardzo małej miejscowości, pamiętaj, aby nie posługiwać się nazwą miasta gminnego (nawet jeśli na co dzień tak zamawiasz klasyczne paczki).

4. Co zrobić, jeśli paczka cateringowa nie dotarła lub coś się nie zgadza?
Zgłoś to nam od razu przez formularz w apce, messenger lub mail (info@foodsi.pl). Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać, co się stało i dołączyć ID paczki.

5. Czy mogę anulować catering po złożeniu zamówienia?
To zależy! Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane lub wysłane, najprawdopodobniej będzie to możliwe. Skontaktuj się z nami jak najszybciej – pomożemy! 💬

6. Catering nie dowozi paczek do mojej miejscowości – co mogę zrobić?
Daj nam znać przez formularz kontaktowy, messenger lub mail (info@foodsi.pl) – zgłosimy Twoją miejscowość jako propozycję do rozszerzenia siatki dostaw. 💌

FAQ Firma

Foodsi to aplikacja, dzięki której sprzedasz dobrej jakości nadwyżki ze swojego lokalu i przyczynisz się do niemarnowania ❤️ Działają z nami sklepy, kawiarnie, piekarnie, a nawet kwiaciarnie.

Twoja oferta na paczkę niespodziankę pojawi się użytkownikom w aplikacji i będzie gotowa do uratowania w wyznaczonych przez Ciebie godzinach.

Aby do nas dołączyć, wystarczy, że wypełnisz formularz, a skontaktujemy się z Tobą:

Wypełnij formularz

Dołączenie do aplikacji jest bezpłatne ❤️ Za każdą sprzedaną paczkę pobieramy niewielką prowizję, zależną od ceny Twojej paczki. Jeśli chcesz dowiedzieć się na ten temat więcej, skontaktuj się z nami!

Po utworzeniu przez nas konta przeprowadzimy Cię przez cały proces działania aplikacji. Nie martw się, to turbo proste! Omówimy m.in. temat wystawiania paczek i jak przygotować się do pierwszych odbiorów 💚


Każda oferta, którą wystawisz, jest gotowa do odbioru w wyznaczonych przez Ciebie miejscu i godzinach, co ustalasz już na samym początku ze swoim opiekunem.


Użytkownik, który zarezerwuje i opłaci paczkę, musi też posiadać dostęp do aplikacji oraz mieć możliwość potwierdzenia w niej odbioru.

W przypadku odbioru osobistego nie ma takiej możliwości. Kupując paczkę w aplikacji i odbierając ją, użytkownik akceptuje regulamin i zapoznaje się z opisem Twojej oferty. W szczególnych sytuacjach może z niej zrezygnować z zapasem czasu przed końcem okienka odbioru.

Wszelkie wątpliwości użytkownik może zgłosić np. podczas odbioru lub kontaktując się z nami na messengerze albo mailowo (info@foodsi.pl). Pomożemy! ❤️❤️

Skontaktuj się ze swoim opiekunem, opisując napotkany problem. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc! ❤️

Kontakt

Nie widzisz tu odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Odezwij się.

Formularz
kontaktowy
Podaj imię
Podaj poprawny adres e-mail
Podaj ID Zamówienia
Wpisz wiadomość
Dodaj załączniki
Please upload a valid file (png, jpg, jpeg, pdf, max 5MB)
Zaznacz zgodę

Tylko nie formularz…

Nic na siłę. Złapiesz nas też na Messengerze i mailowo.

Stań do walki
z marnowaniem!