Zeskanuj i pobierz!

FAQ Użytkownik

Foodsi to aplikacja, dzięki której uratujesz dobrej jakości nadwyżki m.in. z restauracji, kawiarni, piekarni, ale też kwiaciarni czy sklepów. W aplikacji znajdziesz niespodzianki złożone z niesprzedanych danego dnia produktów lub asortymentu ze zbliżającym się terminem.

Aby dołączyć do ratowania, wystarczy, że ściągniesz aplikację w Google Play Google Play lub App Store App Store i założysz konto. Zamówienia opłacasz bezpośrednio w apce, a później odbierasz je osobiście w określonym w ofercie czasie.

Wystarczy, że pojawisz się osobiście w lokalu w dniu i godzinach wyznaczonych w ofercie. Zawsze możesz to dokładnie sprawdzić w specjalnej zakładce zamówień, po kliknięciu w daną paczkę.

Na miejscu pokaż obsłudze swoje zamówienie w aplikacji i przesuń pasek odbioru. Easy peasy lemon squeezy! 🍋

Tak, jeśli pokazanie zamówienia w aplikacji i przesunięcie paska odbioru na miejscu jest przez nią możliwe.

Odbiór paczki odbywa się w taki sposób, gdyż jest to najlepsza forma weryfikacji. Jeśli osoba odbierająca tego nie zapewni, obsługa może odmówić wydania niespodzianki.

Napisz do nas przez formularz w apce, na messengerze lub mailowo (info@foodsi.pl) z prośbą o anulację zamówienia. Pamiętaj, by zrobić to jak najwcześniej (min. 1h do końca okienka odbioru), podając nr ID zamówienia. Im szybciej dasz znać, tym większa szansa, że paczka znajdzie nowego właściciela! 🍋

Jeśli z różnych powodów nie udało Ci się odebrać paczki w wyznaczonym okienku czasowym — zgodnie z regulaminem taka paczka przepada.

Wiele kwestii można rozwiązać przez bezpośredni kontakt z lokalem – każdemu zdarza się pomyłka, warto dać szansę na poprawę! 🍋

Możesz też zawsze nam to zgłosić, pisząc od razu poprzez formularz w apce, messenger lub mail (info@foodsi.pl). Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać, co się stało, dołączyć zdjęcia oraz ID paczki.

Zdarza się, że w aplikacji coś pójdzie nie tak 🍋

Poniżej opiszemy kilka najczęstszych przypadków — jeśli nie widzisz tu swojego lub masz inne wątpliwości, napisz do nas! Zanim jednak się z nami skontaktujesz, upewnij się, że posiadasz najbardziej aktualną wersję aplikacji.

  • Nie widzę paczki po opłaceniu zamówienia -> spróbuj zrestartować aplikację i odświeżyć widok w zakładce zamówień. Jeśli paczka nie pojawia się, prawdopodobnie płatność się nie powiodła.
  • Nie mogę otworzyć aplikacji -> spróbuj ją odinstalować i zainstalować na nowo, usuwając jej dane.
  • Nie mogę zalogować się do aplikacji -> skorzystaj z opcji przypomnienia hasła widocznej na stronie logowania. Reset wyślemy na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli konto zostało założone przez Facebooka, lub Apple ID, konieczne jest logowanie w tożsamy sposób.

Wystarczy, że wejdziesz w “Twój profil” w aplikacji, klikniesz “Edytuj”, a następnie “Usuń konto” lub napiszesz do nas z prośbą o usunięcie konta z adresem mailowym na info@foodsi.pl, na który był założony profil w aplikacji Foodsi.

FAQ Firma

Foodsi to aplikacja, dzięki której sprzedasz dobrej jakości nadwyżki ze swojego lokalu i przyczynisz się do niemarnowania ❤️ Działają z nami sklepy, kawiarnie, piekarnie, a nawet kwiaciarnie.

Twoja oferta na paczkę niespodziankę pojawi się użytkownikom w aplikacji i będzie gotowa do uratowania w wyznaczonych przez Ciebie godzinach.

Aby do nas dołączyć, wystarczy, że wypełnisz formularz, a skontaktujemy się z Tobą:

Wypełnij formularz

Dołączenie do aplikacji jest bezpłatne ❤️ Za każdą sprzedaną paczkę pobieramy niewielką prowizję, zależną od ceny Twojej paczki. Jeśli chcesz dowiedzieć się na ten temat więcej, skontaktuj się z nami!

Po utworzeniu przez nas konta przeprowadzimy Cię przez cały proces działania aplikacji. Nie martw się, to turbo proste! Omówimy m.in. temat wystawiania paczek i jak przygotować się do pierwszych odbiorów 💚


Każda oferta, którą wystawisz, jest gotowa do odbioru w wyznaczonych przez Ciebie miejscu i godzinach, co ustalasz już na samym początku ze swoim opiekunem.


Użytkownik, który zarezerwuje i opłaci paczkę, musi też posiadać dostęp do aplikacji oraz mieć możliwość potwierdzenia w niej odbioru.

W przypadku odbioru osobistego nie ma takiej możliwości. Kupując paczkę w aplikacji i odbierając ją, użytkownik akceptuje regulamin i zapoznaje się z opisem Twojej oferty. W szczególnych sytuacjach może z niej zrezygnować z zapasem czasu przed końcem okienka odbioru.

Wszelkie wątpliwości użytkownik może zgłosić np. podczas odbioru lub kontaktując się z nami na messengerze albo mailowo (info@foodsi.pl). Pomożemy! ❤️❤️

Skontaktuj się ze swoim opiekunem, opisując napotkany problem. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc! ❤️

Kontakt

Nie widzisz tu odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Odezwij się.

Formularz
kontaktowy
Podaj imię
Podaj poprawny adres e-mail
Podaj ID Zamówienia
Wpisz wiadomość
Zaznacz zgodę

Tylko nie formularz…

Nic na siłę. Złapiesz nas też na Messengerze i mailowo.

Stań do walki
z marnowaniem!