FAQ Użytkownik
Foodsi to aplikacja, dzięki której uratujesz dobrej jakości nadwyżki m.in. z restauracji, kawiarni, piekarni, ale też kwiaciarni czy sklepów. W aplikacji znajdziesz niespodzianki złożone z niesprzedanych danego dnia produktów lub asortymentu ze zbliżającym się terminem.
Aby dołączyć do ratowania, wystarczy, że ściągniesz aplikację w Google Play Google Play lub App Store App Store i założysz konto. Zamówienia opłacasz bezpośrednio w apce, a później odbierasz je osobiście w określonym w ofercie czasie.
Wystarczy, że pojawisz się osobiście w lokalu w dniu i godzinach wyznaczonych w ofercie. Zawsze możesz to dokładnie sprawdzić w specjalnej zakładce zamówień, po kliknięciu w daną paczkę.
Na miejscu pokaż obsłudze swoje zamówienie w aplikacji i przesuń pasek odbioru. Easy peasy lemon squeezy! 🍋
Tak, jeśli pokazanie zamówienia w aplikacji i przesunięcie paska odbioru na miejscu jest przez nią możliwe.
Odbiór paczki odbywa się w taki sposób, gdyż jest to najlepsza forma weryfikacji. Jeśli osoba odbierająca tego nie zapewni, obsługa może odmówić wydania niespodzianki.
Napisz do nas przez formularz w apce, na messengerze lub mailowo (info@foodsi.pl) z prośbą o anulację zamówienia. Pamiętaj, by zrobić to jak najwcześniej (min. 1h do końca okienka odbioru), podając nr ID zamówienia. Im szybciej dasz znać, tym większa szansa, że paczka znajdzie nowego właściciela! 🍋
Jeśli z różnych powodów nie udało Ci się odebrać paczki w wyznaczonym okienku czasowym — zgodnie z regulaminem taka paczka przepada.
Wiele kwestii można rozwiązać przez bezpośredni kontakt z lokalem – każdemu zdarza się pomyłka, warto dać szansę na poprawę! 🍋
Możesz też zawsze nam to zgłosić, pisząc od razu poprzez formularz w apce, messenger lub mail (info@foodsi.pl). Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać, co się stało, dołączyć zdjęcia oraz ID paczki.
Zdarza się, że w aplikacji coś pójdzie nie tak 🍋
Poniżej opiszemy kilka najczęstszych przypadków — jeśli nie widzisz tu swojego lub masz inne wątpliwości, napisz do nas! Zanim jednak się z nami skontaktujesz, upewnij się, że posiadasz najbardziej aktualną wersję aplikacji.
- Nie widzę paczki po opłaceniu zamówienia -> spróbuj zrestartować aplikację i odświeżyć widok w zakładce zamówień. Jeśli paczka nie pojawia się, prawdopodobnie płatność się nie powiodła.
- Nie mogę otworzyć aplikacji -> spróbuj ją odinstalować i zainstalować na nowo, usuwając jej dane.
- Nie mogę zalogować się do aplikacji -> skorzystaj z opcji przypomnienia hasła widocznej na stronie logowania. Reset wyślemy na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli konto zostało założone przez Facebooka, lub Apple ID, konieczne jest logowanie w tożsamy sposób.
Wystarczy, że wejdziesz w “Twój profil” w aplikacji, klikniesz “Edytuj”, a następnie “Usuń konto” lub napiszesz do nas z prośbą o usunięcie konta z adresem mailowym na info@foodsi.pl, na który był założony profil w aplikacji Foodsi.
FAQ Firma
Foodsi to aplikacja, dzięki której sprzedasz dobrej jakości nadwyżki ze swojego lokalu i przyczynisz się do niemarnowania ❤️ Działają z nami sklepy, kawiarnie, piekarnie, a nawet kwiaciarnie.
Twoja oferta na paczkę niespodziankę pojawi się użytkownikom w aplikacji i będzie gotowa do uratowania w wyznaczonych przez Ciebie godzinach.
Aby do nas dołączyć, wystarczy, że wypełnisz formularz, a skontaktujemy się z Tobą:
Wypełnij formularzDołączenie do aplikacji jest bezpłatne ❤️ Za każdą sprzedaną paczkę pobieramy niewielką prowizję, zależną od ceny Twojej paczki. Jeśli chcesz dowiedzieć się na ten temat więcej, skontaktuj się z nami!
Po utworzeniu przez nas konta przeprowadzimy Cię przez cały proces działania aplikacji. Nie martw się, to turbo proste! Omówimy m.in. temat wystawiania paczek i jak przygotować się do pierwszych odbiorów 💚
Każda oferta, którą wystawisz, jest gotowa do odbioru w wyznaczonych przez Ciebie miejscu i godzinach, co ustalasz już na samym początku ze swoim opiekunem.
Użytkownik, który zarezerwuje i opłaci paczkę, musi też posiadać dostęp do aplikacji oraz mieć możliwość potwierdzenia w niej odbioru.
W przypadku odbioru osobistego nie ma takiej możliwości. Kupując paczkę w aplikacji i odbierając ją, użytkownik akceptuje regulamin i zapoznaje się z opisem Twojej oferty. W szczególnych sytuacjach może z niej zrezygnować z zapasem czasu przed końcem okienka odbioru.
Wszelkie wątpliwości użytkownik może zgłosić np. podczas odbioru lub kontaktując się z nami na messengerze albo mailowo (info@foodsi.pl). Pomożemy! ❤️❤️
Skontaktuj się ze swoim opiekunem, opisując napotkany problem. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc! ❤️
Kontakt
Nie widzisz tu odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Odezwij się.
Tylko nie formularz…
Nic na siłę. Złapiesz nas też na Messengerze i mailowo.