FAQ Użytkownik
Foodsi to aplikacja, dzięki której uratujesz dobrej jakości nadwyżki m.in. z restauracji, kawiarni, piekarni, ale też kwiaciarni czy sklepów. W aplikacji znajdziesz niespodzianki złożone z niesprzedanych danego dnia produktów lub asortymentu ze zbliżającym się terminem.
Aby dołączyć do ratowania, wystarczy, że ściągniesz aplikację w Google Play Google Play lub App Store App Store i założysz konto. Zamówienia opłacasz bezpośrednio w apce, a później odbierasz je osobiście w określonym w ofercie czasie.
Wystarczy, że pojawisz się osobiście w lokalu w dniu i godzinach wyznaczonych w ofercie. Zawsze możesz to dokładnie sprawdzić w specjalnej zakładce zamówień, po kliknięciu w daną paczkę.
Na miejscu pokaż obsłudze swoje zamówienie w aplikacji i przesuń pasek odbioru. Easy peasy lemon squeezy! 🍋
Tak, jeśli pokazanie zamówienia w aplikacji i przesunięcie paska odbioru na miejscu jest przez nią możliwe.
Odbiór paczki odbywa się w taki sposób, gdyż jest to najlepsza forma weryfikacji. Jeśli osoba odbierająca tego nie zapewni, obsługa może odmówić wydania niespodzianki.
Napisz do nas przez formularz w apce, na messengerze lub mailowo (info@foodsi.pl) z prośbą o anulację zamówienia. Pamiętaj, by zrobić to jak najwcześniej (min. 1h do końca okienka odbioru), podając nr ID zamówienia. Im wcześniej dasz nam znać, tym większa szansa, że paczka znajdzie nowy ratunek! 🍋
Jeśli z różnych powodów nie udało Ci się odebrać paczki w wyznaczonym okienku czasowym — zgodnie z regulaminem taka paczka przepada.
Bardzo często kwestie sporne można rozwiązać poprzez bezpośredni kontakt z lokalem — każdemu zdarzają się pomyłki i każdemu warto dać szansę na zmazanie złego wrażenia 🍋
Możesz też zawsze nam to zgłosić, pisząc od razu poprzez formularz w apce, messenger lub mail (info@foodsi.pl). Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać, co się stało, dołączyć zdjęcia oraz ID paczki.
Zdarza się, że w aplikacji coś pójdzie nie tak 🍋
Poniżej opiszemy kilka najczęstszych przypadków — jeśli nie widzisz tu swojego lub masz inne wątpliwości, napisz do nas! Zanim jednak się z nami skontaktujesz, upewnij się, że posiadasz najbardziej aktualną wersję aplikacji.
- Nie widzę paczki po opłaceniu zamówienia -> spróbuj zrestartować aplikację i odświeżyć widok w zakładce zamówień. Jeśli paczka nie pojawia się, prawdopodobnie płatność się nie powiodła.
- Nie mogę otworzyć aplikacji -> spróbuj ją odinstalować i zainstalować nowo, usuwając jej dane.
- Nie mogę zalogować się do aplikacji -> skorzystaj z opcji przypomnienia hasła widocznej na stronie logowania. Reset zostanie wysłany na adres e-mail, użyty podczas rejestracji. Jeśli konto zostało założone przez Facebooka, lub Apple ID, konieczne jest logowanie w tożsamy sposób.
Wystarczy, że wejdziesz w Twój profil w aplikacji i klikniesz „skasuj konto” lub napisz do nas na info@foodsi.pl z prośbą o usunięcie konta z adresem mailowym, na który było założony profil w aplikacji Foodsi.
FAQ Firma
Foodsi to aplikacja, dzięki której sprzedasz dobrej jakości nadwyżki ze swojego lokalu i przyczynisz się do niemarnowania ❤️ Działają z nami sklepy, kawiarnie, piekarnie, a nawet kwiaciarnie.
Twoja oferta na paczkę niespodziankę pojawi się użytkownikom w aplikacji i będzie gotowa do uratowania w wyznaczonych przez Ciebie godzinach.
Aby do nas dołączyć, wystarczy, że wypełnisz formularz, a skontaktujemy się z Tobą:
Wypełnij formularzDołączenie do aplikacji jest bezpłatne ❤️ Za każdą sprzedaną paczkę pobieramy niewielką prowizję, zależną od ceny Twojej paczki. Jeśli chcesz dowiedzieć się na ten temat więcej, skontaktuj się z nami!
Po utworzeniu przez nas konta przeprowadzimy Cię przez cały proces działania aplikacji. Nie martw się, to turbo proste! Omówimy m.in. temat wystawiania paczek i jak przygotować się do pierwszych odbiorów 💚
Każda oferta, którą wystawisz, jest gotowa do odbioru w wyznaczonych przez Ciebie miejscu i godzinach, co ustalasz już na samym początku ze swoim opiekunem.
Użytkownik, który zarezerwuje i opłaci paczkę, musi też posiadać dostęp do aplikacji oraz mieć możliwość potwierdzenia w niej odbioru.
W przypadku odbioru osobistego nie ma takiej możliwości. Kupując paczkę w aplikacji i odbierając ją, użytkownik akceptuje regulamin i zapoznaje się z opisem Twojej oferty. W szczególnych sytuacjach może z niej zrezygnować z zapasem czasu przed końcem okienka odbioru.
Wszelkie wątpliwości użytkownik może zgłosić np. podczas odbioru lub kontaktując się z nami na messengerze albo mailowo (info@foodsi.pl). Pomożemy! ❤️❤️
Skontaktuj się ze swoim opiekunem, opisując napotkany problem. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc! ❤️
Kontakt
Nie widzisz tu odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Odezwij się.
Tylko nie formularz…
Nic na siłę. Złapiesz nas też na Messengerze i mailowo.